пʼятницю, 20 червня 2014 р.

Сережки "Наш прапор"

 Ці сережки я робила спеціально для аукціону, який проводився на Родинному форумі Малеча.

 Ідея прийшла спонтанно, коли я при розбиранні рукодільних запасів взяла у руки сині і жовті стрічечки, придбані мною кілька місяців до того.

 Купувала я їх нарізно, для окремих проектів, але тоді вони мені так дружно лягли в руку, що я не могла не замилуватися соковитістю і взаємовідлунністю барв. (Згодом я ще докупила таких стрічок і прикрасила ними великодні кошички, але то вже інша історія).

 Робота над сережками зайняла кілька вечірніх годин, але результат мені припав до душі.  Ну і дівчаткам, які купили ці сережки на аукціоні - також))

Сподіваюся, що і вам сподобається цей маленький експромт.


І трішки фото, для тих, хто не любить колажі, а надає перевагу роздивлянню окремих фото.





Немає коментарів: