пʼятницю, 20 вересня 2013 р.

Кульчики-сережки..

Діти сплять..
А я собі майструю.
Останнім часом захотілось мені сережок.. Тим більше, що на моєму форумі зараз відбуваються святкування до  Дня народження форуму і, відповідно, переможці у конкурсах і інших заходах отримають призи.. І серед них - сережки від мене.
Ось кілька готових раніше.











А ось ці я робила в комплект до браслету для однієї цікавої пані, але зараз маю ще кілька задумок, як би мали виглядати сережки до  цього комплекту. Тому будуть ще версії і 2, і 3,  і, можливо що 5-6










Ще кілька є в роботі... І від того, що вони є, настрій стає пречудовим.

2 коментарі:

Unknown сказав...

оті цеглянисті сережки неймовірні. натхнення тобі

Осіння симфонія сказав...

Дякую..
То мені ті намистинки потрапили на око випадково в магазині.. довго вибирала, що були і круглі і однакові) Але воно того варте.. Сама на них любуюся...