неділю, 15 червня 2014 р.

Браслет "Квіти ночі"


І знову повертаючись до теми браслетів...

Цей браслет в мене замовила дівчина, яка перед тим замовляла Буковинський браслет.

Ось такі дві діаметрально протилежні  роботи - як по кольористиці, так і по наповненню.
Яскраво-насичені кольори українського дня. І чорно-фіолетові барви нічних квітів.






Найважче для мене в цій роботі було зробити дві речі - сприйняти чорно-фіолетову гамму, як робочу ( ну так, визнаю, "моя" кольорова гама - набагато світліша) і підібрати відтінок  фіолетового бісеру.



Хотілось щоб кольори не зливалися і щоби квітковий контур узору хоч трішки "світився". 

 І, здається, мені це вдалося. Завдяки чорній нитці основи фіолетовий перламутр таки відсвічує зсередини загадковим чорним сяйвом.




В результаті перебору різноманітних відтінків фіолетового весь процес роботи дещо затягнувся, так що віддавала я вже замовниці готовий виріб в останній момент, а фотографувалось і взагалі похапцем "на коліні".


Зате тепер я, не без відчуття внутрішньої гордості,  можу сказати, що не боюся працювати з чорною ниткою і фоном...


Немає коментарів: