вівторок, 8 жовтня 2013 р.

Чайний обмінник на Куфері. частина 2, моя

Так от.. що приїхало до мене ви вже бачили. Зараз покажу і розкажу, що ж їхало від мене до мого адресата.. А їхала посилочка моя до Києва, до чарівної дівчинки Антоніни.

Я довго думала - що ж бо то мені їй таке презентувати і змайструвати.. Вирішила зупинитися на в'язаному джгутику і рукодільній обкладинці до паспорта.. Але так як творча муза - дама непередбачувана і з примхами, а її помічники ( в цьому випадку мої 2 маленькі донечки) інколи несподівано знаходять доступ до забороненого "плоду" ( у нас ним стали манікюрні ножнички), то в кінцевому етапі з джгутика став браслетик під назвою Осінній дощ, а з обкладинки - невеличкий органайзер.

До цих речей, за умовами обмінника, мав іти ще чайок і щось солоденьке до нього. Чай вибирала я довго, але в результаті зупинилась на цікавому варіанті з чебрецем. А які кращі солодощі для жінки? Звісно ж - шоколад. Ну і про малого синочка не забули. Для нього теж знайшовся цікавий смаколик з Віні-Пухом і Віслючком.




А так, як хотілось зробити ще більше сюрпризу, то під руку якраз вчасно потрапив гарний обгорточний папір в осінніх тонах. Інтрига вдалась))

От яким я побачила органайзер






А от таким у мене вийшов осінній браслетик.. З різнокольровим осіннім листям і сріблястими краплинками дощу...


Немає коментарів: