понеділок, 7 жовтня 2013 р.

Чайний обмінник на Куфері. частина 1

Останній тиждень у мене був насичений різними рукодільними подіями.. Тут і, звичайно ж, робота над новими бісерними прикрасами, і цікавий квест сторінками двох форумів - Куферу і Малечі, і рукодільний Чайний обмінник "Тепло осені" на все тому  ж Куфері. Я і готувала подарунки і отримувала їх.  Навіть не знаю що приємніше - готувати і відправляти чи отримувати..


Порадувати вас фотографіями?

Спершу розкажу про те, що я отримала.

Ця посилочка їхала до мене з пригодами. Втім, я вже давно свято переконана, що наша рідна Укрпошта без пригод не обходиться. Тому не дивуюся дуже сильно. Але все таки сьогодні вона доїхала...
Ось таку красу я побачила, відкривши коробку.


Кілька сортів чаю в рукодільних мішечках з вишитими написами - назвами чаю.

Гарний маленький букет з трьох чарівних цукеркових квіток-маків.
Цікава коробочка з метеликом, в якій заховався ще один мій улюблений чай - зелений Хейліс.


І найголовніше - гарне горнятко в елегантній в'язаній камізельці.



А автором цього всього дива є чарівна дівчинка Христина.

2 коментарі:

Krissti сказав...

Дуже тішусь, що тобі сподобалось!

Осіння симфонія сказав...

Чайок смачнюючий))) Вже третю чашку довмліваю від задоволення))
А камізелька на чашку - зразу чути руку майстрині.. Всі оцінили)