суботу, 26 липня 2014 р.

Квіткове

Вчора був день, коли давні наміри таки отримали свою реалізацію.

Мої діти давно просили в мами зробити їм віночки. Адже мені не подобалися ті, що продаються зараз в нас. Вирішила пошукати МК в неті, але і вони мені не припали до душі. А тут два тижні ми провели у бабусі в селі, де я вдосталь вживу надивилась на маки. Подумалось - а чому би самій не зробити таке маленьке полум'яне диво?

Отож вчора випала вільна годинка і я вирішила сісти за роботу. Благо в свій час накупила багато різних стрічок, серед них були і червоні, зелені, чорні.

І ось мене в результаті півдня неквапливої роботи з багатьма відволіканнями вийшли три квітки. Схвалення від юних замовниць отримала - буду робити ще))



Якщо когось зацікавить, то більш детально процес створення маків можна переглянути на форумі Куфер майстрині у темі МК "Мак з стрічки"

МК "Мак зі стрічки" для форуму Куфер Майстрині


2 коментарі:

Markira сказав...

Чудові маки :) Чекатиму цілого віночка.
Доньці на останній дзвоник шукала - мало де гарний бачила.

Осіння симфонія сказав...

У нас я взагалі лише 1 варіант бачила такий, що міг би сподобатися. Там мак був зроблений цілком з зігненої в кілька разів і зшитої з 1го боку стрічки.
Але от кріплення до обруча було таким халтурним, що 45 грн, які за нього просили - це було смішно.. Ще за 5-10 я би купила з метою переробити...
А все решту штивне, паперове, ніяке.. Такий собі спогад з совка.. Хоч і багато є..