четвер, 6 березня 2014 р.

Домовичкові пустування

У цей нелегкий  та тривожний час мимоволі шукаєш собі порятунок у приємних дрібничках. Намагаєшся дивитися на все з позитивного боку, шукати щось веселе і кумедне - щоб лишень не панікувати і не лякати дітей та близьких.

Тому моя сьогоднішня розповідь буде про домовиків.

Мої домашні вже всі давно знають, що домовики існують. І навіть один домовичок живе у нас. Любить переставляти речі з місця на місце, часто тихцем щось заховає, а потім підкидає у слушний час на видне місце, де ще вилину тому було пусто..

Ось так і сталось сьогодні..Колись давно, ще влітку, одна хороша дівчина попросила мене зробити їй браслет і сережки. Браслет був зроблений за пару тижнів, а на сережки не вистачило бісеру. І в продажі його не було. Тому, так як це було не спішно, я поставила браслет в скриньку для речей в роботі. А на ранок він звідти щез.

Ось цей браслетик


В хаті за цих півроку не один раз робилось генеральне прибирання, всі рукодільні закутки перетрушувалися, мій стіл з рукоділлям за цей час пережив три перебазування з кімнати в кімнату.

І от сьогодні я, як звично, відкриваю свою скриньку з недокінченими роботами, щоб щось з них взяти на доробляння, а там...

 Причому це вже інакша скринька, попередня зламалась в грудні і я її викинула, а всі роботи переклала акуратно в окремі  пакетики з зіперами і зложила в нову скриньку (Звичайний прозорий пластиковий контейнер для зберігання продуктів. Ще вчора ввечері я брала його в руки.
А сьогодні зранку там на самому верху появився мій давно загублений браслетик. І на душі стало так тепло і затишно..

Ось такий він наш Домовичок. Милий пустунець, який приносить нам різні емоції. Але без нього було б вже не так весело жити))

2 коментарі:

Unknown сказав...

ги) дуже милий домовичок. все таки повернув))

Осіння симфонія сказав...

Пустунчик))Але хороший))